Monday, November 29, 2010

cikgu shida ni sebenarnye..erk...


heemmm...topik ni hot skg ni..so harus!harus!dan harus!!!! ade lam blog aku jugak...hehehee
jujur aku ckp la kan,aku ni nak kate suke x,nak kate xsuke pon x,bg aku die ni macam.."ala..lantak die laa...."
haaa,mcm tuh...memang la first2 aku ase die ni annoying menjengkelkan sket tapi ape ade hal kan???die xkaco idup kite pon..xyahla kutuk2 die kan..(buat muke baek =p)

yela2...aku ngaku laa....huh!aku penah gak kutuk2 die..hehehehe,.
tapi ala,kutuk sket2 jek kott....xbyk pon..betol...aku ni baek oke...hahahahahahahah
dah2,byk merapu plak aku ni...jom kite layan nape die jd cmtuh..cian wooo...sob..sob..sob...aku dapat dari blog megat azfar....errkk...xpe kan??kan??kan???saye pinjam..heeee..(buat muke comel.=p)


Berdasarkan tajuk entri diatas, hari ni nak cakap pasal seorang insan yang sangat... (-__-ll) iaitu, Cikgu Shida atau dalam bahasa Mandarin, Teacher Shida. Tau tak siapa insan yang aku highlight ni? Oh, beliau adalah bakal bini kedua pada Brad Pitt. *eh? yeke? Meh tepuk dahi sikit. Adoi, tula, hadap Facebook 24/7 tapi tak tau apa yang orang bualkan masa kini. Kalau nak tau, beliau kini adalah seorang guru yang sangat hot di Facebook dan Youtube. Beliau tidak perlukan promo gempak-gempak, gosip yang meliar dan undian sms bagai menggila, tetapi beliau hanya perlukan medium simple iaitu Desktop/ Laptop, headphone, Webcam, sambungan Internet dan Akaun Youtube. 

Persoalan kini, siapa Cikgu Shida? Cikgu Shida ialah seorang guru, of course la. Cikgu di SK. Pulau Padang, Bota, Perak. Yea! Dia duduk kat daerah aku bai! Bangga sikit. =..=". Opsyen English. Mak aku cerita, dia mengajar very well, dan seorang yang pendiam dan menyendiri tapi mak aku pelik kenapa dia jadi camni. Pastu mak aku panjangkan cerita, dia ni pernah marah kat murid dia sebab intai dia tengah 'shooting' sorang-sorang kat dalam classroom. Sumpah lawak weh! Haha. Oh, ya! Mak aku tak mengajar sekolah ni. Mak aku ajar sekolah kat tuuutt. Haha. Gile kau nak aku kasi tau? Kang tak memasal dia pergi serang mak aku lepas baca aku punya blog ni. Hihi.

Masa blogwalking, agak tergelak jugak sebab ada blogger kata dia ni lelaki. Haha. Wak luu.. Lelaki pebenda kalau semua video dia pakai tudung. Oh..oh.. mungkin juga make-up character dia jadi lelaki berkesan disitu. Wah! Very independent this person! ;D Dia ni perempuan la weh. Lelaki ape.

Jadi, apa benda yang buatkan dia begitu popular sehingga menarik ribuan fan? Beliau sangat berjaya dalam aksi miming dalam sesebuah lagu dengan caranya yang tersediri. Beliau boleh membawa watak yang berbeza dengan dress yang berbeza sama ada watak lelaki mahupun perempuan. Senang cerita, dia miming buat ramai orang suka. Video editing beliau juga boleh dikatakan sangat amatur. Haha

Persoalan sekarang, kenapa dia boleh jadi macam tu? Ya, nampak macam gila+mental+gila talak? Eh? haha. Sebenarnya dulu dia tak macam ni. As well as my mum said, she teach very well in English subject. Tetapi segalanya berubah bila dia putus tunang kalau tak silap aku. Yea, she is very butthurt tentang ini dan telah mencacatkan sikit mentalnya. Sebab itu kalau korang perasan, video awal-awal dia semuanya lagu frustrated. Kekadang kesian pun ada. Haha. So, pada yang kata dia ni cute, cepat-cepat la hantar meminang kat dia ok?

Lagi satu persoalan, kenapa PPD Perak Tengah taknak buat apa-apa warning atau tindakan. Mustahil la kalau takde sesiapa dalam PPD tu tak tau pasal dia. Entah, taknak cakap banyak pasal ni.

So, pada yang menyokong tu, bukan aku tak tau, otak korang jahat oke? lagi korang support lagi menggila dia upload lagu baru. Aku terbukak fan page kat Facebook dia, sampai ada yang suruh dia nyanyi lagu Mizz Nina la, Super Junior la. Adoi, macam-macam la. Aku bukan apa, bodoh la kan cikgu tu, jadi boneka secara tidak langsung. Dah takda rasa malu dalam diri dia. Aku tau, dia buat camtu sebab dia nak perhatian. So, aku takda la nak kutuk dia atau apa, dapat dosa free je, cuma berharap la, tak payah la nak buat video tu lagi. Sian, dah macam tak ada harga diri. Suka diri tu diketawakan atas keaibannya sendiri. Oh! Sudah....




so,dah tau dah kan???cian kan die??kalo aku laa...entah,xdapat nak kate ape...
meh,aku bg korg tgk balik video2 die..muehehehee...tapi aku bg link jela..hahahaa
nanti buat berat blog aku jek.. =p
kalo nak,survey2 jela..penat aku carik,korg nak suh survey pon malas ke??ni nak marah ni..babap kang!hehheeee..=p





ni lagu kalo berpacaran,macam hape ntah..hahaaha*klik2

yg ni sumpah bodoh oke...hahahaha*klik2

lagu maher zain pon die bahan...hahahaa*klik2






ni lagu die sendiri...erkk...huhuhu *klik2

ni wali band a.k.a cikgu shida..hahaa *klik2

dah macam org cacat aku tgk yg ni...*klik2

 dala,cukup da ek..buat semak jek banyak2..hahahahahaha

p/s : ader sape2 nak like cikgu shida???gi fanpage die..kat mane??ntah,aku xtau sebb aku xminat die!hahhaa klik2 kat tajuk oke,bukan kat gamba..muehehe 
UPDATE : VIDEO SUDA BANYAK DA XDEK KAT YOUTUBE..DENGAR CITE DIE DA DELETE AKAUN DIE..HUHU..

No comments:

Post a Comment

http://www.loginwang.com/?a=olylda

klik jek kalo nak menang.......