Thursday, November 11, 2010

sedey..x...sedey..x....gile..yee...

nape entry aku cm pelik??ntah.aku pon xtau.sebab aku pon ngah pelik kot?? =p
pelik x??pelik kan?? =)


xdeklaa..sebenarnye aku nak habaq mai..pasai perangai seten2 sesetengah blogger ni...mase first2 buat blog,pergh...hari2 update entry,eksited excited gile.kusyuk cm ngah tgk blue mende pelik2.hahahahaha =p tapi............
tu untuk seminggu due jela..paling teruk 2,3 hari je..satu due entry dah..stop..aku punye la semangat follow(aku ramai follow org tapi org..sob..sob..sedey nk cite bilangan follower aku =p )tapi alih2...dah xdek entry da..ni ase nak mngamuk ni..nak jadi sailormoon ni..
dala jadi blogger separuh mase,entry xmuncul2...tension meyh..

jadi,lau ko sayang aku(ececeehh) =p
aku da penat2 follow ko tuh..rajin2 la buat entry k..
cian ke kamek..hahahahahaaa

*cam aku slalu post entry lak..hahahahahaaa

aku taiko maa...hahahaaa

No comments:

Post a Comment

http://www.loginwang.com/?a=olylda

klik jek kalo nak menang.......