Friday, December 24, 2010

saya gay,saya ok.saya pengkid,saya ok.

hmm..ape yg aku melalut ntah petang2 mcm ni...ati aku resah gelisah,gundah gulana,kacau bilau,dagang pak malau dagang berlipat,dagang hamba musafir lalu.haaisshh,aku da melalut.ok,stop. =p


kalo ko tgk tajuk tu,mesti ko kate,ala..topik ni da byk da org dok kecoh,dok cite sane sini,ape la kau lembap.oke,dah.sebenarnye aku bukan nak cite pasal sape pak cik tu??azwan ismail??ciss.!xnak aku.xkuase mak.aku sebenarnye nak ckp pasal budak2 kite skg...apeeee la nak jadi budak2 skg...*smbil ketuk2 kepale kat dinding...haih,aku bukan budak gak ke??x,aku da layak jadi mak budak..KOT.haahhhaaha
nilah pengaruh gay terbesar..ciss!


oke,back to the topic.kalo ko pasan la skg kan,kalo ko jln2 kat taman bunge ngah dating2 tuh,usha2 kat mall,mesti xdeknye ko xjumpe pasangan GAY ke,PENGKID ke...mesti jumpe la! konpem.
ntah,aku pandang dorg cm xnak pandang jek.hahahha
pengkid n awek die mesti cun2,kalo gay lak,mesti cute2...abess...abess la pupus manusie cantik n nsem kat malaysia ni..*aku mention malaysia jek,sbb malaysia ni yg lebeh2 dari org lua negara.EH!hahahahhaa
kesian kadang2 aku tengok pasangan2 'semacam' ni ,kesian kat mak ayah dorg..xdek penyambung keturunan dorg la nampaknye..buat penat jek beranak kan anak2 cmni..and also kesian kat anak2 aku nt xley nak jumpe jejake2 kacak dan wanita2 jelita....xsempat merase nikmat berpasangan UP cam mak die ni..EH?ahahahahhaahahhahaha
minah tudung x terkecuali..apelaaa.....haii..



oke2,cukup suda la aku ase..kang aku menulis lagi kang ntah ape2 lagi yg kua..aku ni byk merapu dari true..ahhhahha
cume ape yg aku ley sampaikan,aku da like page i love pengkid...EH!hahahaha
aku like bukan ape,aku cume nak tau sal aktiviti dorg ni jek....
tapi aku da like jugak pengkid??no good2..    
ngan gay..no good2 also..
ko pon boleh like kalo ko pon xsuke mereka yg xphm istilah jantina lelaki dan perempuan ni.
lain lah kalo ko pon macam dorg tu kan?EH,yeke??hahahahahha =p
ni baru la lumrah manusie...baru anak2 aku gembire nanti..hahahhaha

3 comments:

  1. dorg ni da xde mende sgt nak buat, panggil dajal je la keje

    ReplyDelete
  2. betul2...mempercepatkan dajal keluar..
    no good2..huhuhu

    ReplyDelete
  3. kalau dibiarkan macam mana agaknya...buat tak tau aje...

    ReplyDelete

http://www.loginwang.com/?a=olylda

klik jek kalo nak menang.......