Wednesday, December 8, 2010

wooiitt!!! tu kete aku laaaa....!!

oke,mule2 aku nak ckp...abaikan dulu entry yg sblom ni...aku xupload lagi..nanti2 laaa....ek??ek??
hehehee...skang aku nak ckp pasal kete aku.yee...kete aku.xkan kete nenek ko plak kan..tapi masalahnye kete aku ni slalu ader org pinjam..aku cukup2 benci laa..da pinjam xpandai nak pulang kan balik.dala pinjam xbtau..sape xmarah wei???dala bukan murah dan senang2 aku nak beli kete tu.join MLM pon lom tentu aku dapat beli(muehehehee.. =p)EH??ko ni pon sabar2 la,jap la aku btau aku pakai kete pe..bia aku intro baekkk punya dulu...hehe.

aku memang suke pakai gamba kucing.ade ape hal??kucing diutamakan.hahaa =p
                   

nak tau aku pakai kete ape??nak???tapi janji tau,jangan terkejut..jangan mati dulu..janji....??(sambil angkat jari kelingking).okela,di sebabkan ko da beriya dan da lame sangat nak tgk...meh aku btau ek....nahh.....
tgk senyap2 tau..jangan bising2..nanti ramai lak nak pinjam lagi kete aku..aku ambik gamba google la,cantik sket nampak..tapi jenis tu la...












yea,ni kete aku.







aku beli due,kaler laen2..kasi semart sket..



sape xmarah kalo kete cmni org pinjam??







aku ingat nak kasi kaler2 cmni tapi org marah.



macam jahat je nampak kan??aku suke.











haaaa....da tengok dakan??semart kan???haa,cakap ngan aku sape xmarah kalo kete tu org pinjam???xpulang2 plak tuh!huh!! aku da cakap kat apek tu,aku ckp camni....pinjam jap je dala letak kat galeri tuh,jgn lame2..nanti pulangkan balik kat aku.tapi apek kete tu pinjam sampai sudah!siap pas kat org len plak tuh!mentang2 la org len byr dulu and mahal dari aku,senang2 je ko bagi ek apek??kan aku da cakap,nanti doploh taun lagi aku ade la duet,aku byr cash terus la! skg pinjam2la dulu! ko plak xnak ek??nak kene apek ni.....siap ko!..ngan galeri nissan aku bakar nanti..SKANG,CAKAP NGAN AKU,SAPE XMARAH KALO KETE DIE ORG PINJAM XPULANG2???? SIAP JUAL LAGI!salah sape skang??aku ke apek tu?opkos la apek tu kan.aku da cop dulu da,cume xbg duet je lagi.aku da cop,xaci la men ngelat kan bg kat org yg da byr dulu duet..kan?kan?kan??ape???aku salah?!xdek2,aku tetap salahkan apek tu.ciss sungguh itu olang..kuat cong! huh.






















HAHAHAHAHAHAHHAHAAA!!!!!
ko da tertipu sudahhh.... hahaa =p

p/s : name kete tu nissan skyline gtr r35.tu kete aku!!pulangkan!!hahahahaaa

No comments:

Post a Comment

http://www.loginwang.com/?a=olylda

klik jek kalo nak menang.......