Wednesday, January 26, 2011

mai mai nak kongsi sedap2 ngan hang ni!

harini aku mood orang utara.hahaha
mai2,memang aku ada menda nak habaq sket ngan hangpa semua
macam tajuk aku tu lah,nak kongsi2 sedap2 dengan hang.sedap apa hang rasa??hang jangan nak nak kotoq sangat na,aku xcakap yg xsenonoh pon aihh..jangan nak kuning sangat aa.



bukan apa,sebenaqnya aku nak habaq tentang aku punya kegemaran.hang penah dengaq x RESEPI RAHSIA??
apa??hang xpenah dengaq??apa dungu hang ni.hahahaha
lawak ja,hang jangan nak terasa hati pulak.kalo cek sebut SECRET RECIPE mesti hang penah dengaq kan??haa...lagu tu la org kita.nak2 lagi orang betina,lagi la suka kedai tu.serupa macam aku la,aku pun sukaa..haha.

aku nak tanya la kan.hang kalau hang pi sana,hang suka makan apa??kek??tu opkos.. sudah semestinyaa...
tang tu la yang paling sedap marbellleeessss sekali tu..hang suka makan kek apa??aku nak tau jugak..
xpa la,malas nak dengar hang suka makan kek apa,macaem2..(sebut gaya pineng pekat.kah3!EH!yeke?)
ni mai aku habaq kat hang kek kesukaan aku..haaa...mai dengaq...mana tau kita kongsi rasa yang sama..lagu tulaaa..haha

mak aii..kecuq ayak liurr...

ni namanya  Chocolate Fudge..kegemaran pertama aku......!sedaaaapppppppppppppppp............
aku tgk pon aku da rase nak gi secret skarang jugak!!hahaha
eh,mane loghat utara aku??tgk kek,da jd ilang dah??hak3!
mak aaiiii...aku suke gile2 kek ni..dengan eskremnye,dengan coklatnye..pergghh...
bak kate secret recipe for the die-hard chocoholic. Filled with smooth creamy chocolate fudge.

haaa....memang terbaek ahh..and seterusnye kek ape,aku malas nak bebel da.memang sedap2!!
aku susun ikut tangga kegemaran aku..hahaha..layan gambaq noo....


Chocolate Indulgence 
secret kate : Creamy and rich Belgian coverture chocolate and white chocolate filling. Absolutely a luscious, luxurious, sinfully rich chocolate lover's dream.



Chocolate Mud Cake 

secret kate : Filled with semi-sweet and smooth creamy chocolate fudge.




Black Forest 


secret kate : An all-time favourite, this cake is generously filled with dark sweet cherries.



Chocolate Chip Walnut 

secret kate : Four layers of chocolate cake with fresh chocolate cream, choc chips and Californian walnuts.



Chocolate Strawberry 

secret kate : Layers of cocoa sponge sandwiched with fresh cream and strawberries, coated with rich chocolate and decorated with strawberry toppings. 

haaa....yang tu jek la aku suke and aku penah try.hahaha
strawberry tu bukan ape aku xsuke sangat,aku xsuke masam2..dala die punye strawberry masam gile...pergghh..aku buang jek buah tu xpon aku bg encik b makan.die gile asam.hahaha
and yg len2 tu aku xminat sangat,sebab dala KECIK,mahal pulak tuh.pasan x yg kek2 yg aku suke ni semuanye besa2??hahahahaha....aku memang bajet orangnye..keh3!


ermmmmmm....korang.................................................
aku da terliur la.jom gi secret skarang nak??xnak?
xnak ikot sudah,aku nak pergi.......teliur2!hahaha.sebab tu la aku jadi gemuk. -__-"
sape2 yang nak cuba kek2 ni,pergi la ke secret recipe yang berdekatan dengan rumah anda.. huahuahuahuahua.
tata!


No comments:

Post a Comment

http://www.loginwang.com/?a=olylda

klik jek kalo nak menang.......