Sunday, October 10, 2010

hadoooiiii.......tensen! tensen!





knpe aku tensen??ko tye knpeaku tensen??haa...tensen la sebab sejak lepas raye ni macam2 masala dtg kat aku..huhuhu..cedey jugak..masala duit la(itu yg slalunye.haih),masala transport la moto buruk..huhu,skg masala member yg semakin merebak n arini knpe fb aku lembab nak loading???waarrrggghh!!!huhuu.

dala pagi tadi aku nak login fb xley..tau knpe??aku da mencarot3 daa..rupenye aku lupe email aku..hahahahahhaa
aku ngatkan fb aku kne hack ke ape ke,upenye salah email..hahahahaha
dah nak buat cmne..aku ngantuk n penat sgt..hahahaha
klaka plak bile aku ngat aku nk mncrot tuh mcm mne..hahaha

tapi masala aku tetap laa knpe fb aku lembabbbbb
aku geget jugak kang..hahahaha
ala,bia pon aku tau tiap kali aku bukak fb jek mesti aku saket ati sebab adela longkang2 busuk duk ngate aku..(bia pon xmention tapi 
instinct aku kuat n aku pecaye instinct aku
aku tetap suke ber"fb"..ade aku kesah???
haahahahahahaa 

so fb,aku da sayng ko byk2 da ni..tolong la jgn nak lembab2 lagi oke..plez2..hahahahhaa

1 comment:

  1. xyah tension2 ye..
    ni de somthng tuk awk..jus tuk bgtau kt awk,,,n lau ade pe2 yg awk nk ty..jus ty ye..sy suke berkongsi..

    p/s:jgn lupe klik url sy tau..de smthg tuk awk,,

    ReplyDelete

http://www.loginwang.com/?a=olylda

klik jek kalo nak menang.......