Friday, October 8, 2010

hey!!you!!

i just don't know what i'm think..
aku da lame aku terase nak buat blog ni..hahaahahah
tapi xberkesempatan...nak2 lagi after aku da masuk archtectre crse..buat aku gile!!huhuhu
lately,i've too many probs..i just don't know how too solve it..bcoz i'm so blank!!
org yg baru kenal aku mesti ingat aku ni bodoh,slekeh,ntah ape2..hahahaha!!tapi dorang xkenal lagi aku sape yg sebenarnye..hahahaahah!!org yg da lme knl aku tau la aku ni sengal cmne..hahahaaa..aku ni suke bisnes~suke sangat2!!i've addict to bussiness oke??sebab aku tau kat malaysia ni,ataupun kat mane2 sebenarnye..hahaha
org yg paling berjaye dtgnye dari bisnes..even donald trumph tuh kaye sebab ape??bisnes kan??(tapi knpe aku amik archtctre??hahahahaa)kat malaysia ni pon,ygt bisnes2 jek jadi jutawan..haa..ni aku malas ckp psl bsnes ni..kan da panjang..hahahahahahaaa..tapi oke la gak kan..dah blog aku,suke aku laa..
hahahahhahaa..k la,next time la aku tulis panjang2..de banyak lagi yg aku nak ngumpat.hahahahahhahahaa
(ni bukan kete aku minat pon.saje je..hehehee)

No comments:

Post a Comment

http://www.loginwang.com/?a=olylda

klik jek kalo nak menang.......